Monday, July 13, 2009

London

pada pertengahan bulan ogos 08 aku pergi berjalan2 di tempat yang mana aku idam-idamkan sejak aku di bangku sekolah lagi.... alah lihat pada gambar pun dah tahu kan London.... yelah nak pergi sendiri memang x mampu... lagi pun kos nak pergi ke sana ya allah mahal sungguh... kalau kut pada gaji kerja memang x mampu..mmm klu kumpul mungkin boleh. but 5 tahun lagi kok. ha.ha.. nasib baik lah ader org nak bawa so ikut jelah.. jom aku bawa korang menerokai bandar London....

senang citer aku berkerja di kementerian kebudayaan.... alah istana budaya semua orang tahu kan.... so bulan ogos 08 Malaysia mengadakan malaysia week kat sana selama 2 minggu... kira berjalan sakanlah aku nie sambil buat kerja.... tempat aku buat show dekat dengan London bridge.... so ramai mat salleh datang tengok orang malaysia buat show....
klu x silap aku perjalan antara malaysia ke london mengambil masa selama 12 jam klu x silap lah.....klu salah mintak maaf yer.. cuba bayangkan 12 x kematu bontok aku nie.. hu.hu. but ok lah dengan layanan yang di berikan oleh cabin crew MAS.. semuanya hilang...

klu boleh terbang macam nak terbang je kat atas jambatan london tu.. he.he. but x mampu...apa kan daya aku bukan superman..
kat belakang tu jambatan london.... ok lah puas aku tengok tiap2 hari masa buat persembahan kat sini..
masa kecik2 aku selalu tengok bengunan nie... yelah masa tu x tahu nama dia... now dah kenal.. klu orang melayu sebut jam dinding , mat salleh pulak sebut big band... he.he
seronok n puas dapat lihat dpn mata.. hajat aku dari kecil dah tercapai..

ni kat oxfort steer..orang kata barang kat sini murah... masa jalan kat sini aku jumpa orang malaysia meniaga kat sana... katanya dia duduk kat wangsa maju.... classkan orang kita ade buka kedai kat sini...



naik tube.....murah je rm 35 satu hari perjalanan..

rasa2 kenal pompuan nie..... yg pakai baju pink tu kak anita aziz model malaysia... n yang sorang lagi kat maila klu tengok iklan tumix tentu kenal dia.klu salah eja jangan marah tau... hu.hu. diaorang berdua ni model di jemput buat persembahan juga kat london nie..

yang nie abg azli tengok badan dia dgn badan aku.... hu.hu jauh berbeza kan... dia ni salah seorang model lelaki.... baik tau dia ..

tot.tot.tot... ingat x keropok yang warna merah tu.... ader bas ni kan..... masa kecik tengok je dalam tv or kat keropok tu.. now dan jumpa depan mata......but x sempat nak naik.... x ader masa ..
klu kat london ader eye on london but malaysia pon ader but kat london besar sikit dia punya roda tu.. klu x silap sekali naik 50 poun kok.... mahal tau....

Check Spelling
ni semua muka2 dah x sabar nak balik malaysia.... sebelum balik pose jap ramai2 depan hotel......
tengok seyuma siapa yang paling menarik....

sempat pose dgn pak ngah masa kat airport sebelum terbang balik ke malaysia......

No comments: