Monday, July 20, 2009

hari merdeka @ spain

klu dah rezeki jangan di tolak musuh jangan di cari itulah kata perpatah orang tua-tua.. selepas balik daripada london aku sambung pulak keje ke spain.... sambut merdeka katanya kat sana... dah org nak bawa ikut aje lah he.he...
dalam banyak trip yang aku pergi inilah trip pertama yang aku kena puasa kat oversea.... best juga pengalaman katanya.... kat sini malam pendik siang bukan main panjang... dugaanya... hu.hu tengok mat salleh bercium kat tepi jalan sana sini....

masa ni sehari sebelum puasa.. klu x silaplah.... ni jer masa nak jalan...
ni lantar zaragoza.. kira tempat nie paling cantilak aku gi masa ni.. kat sini banyak burung merpati best jugalah.... he.he
tempat shoping lah ni.. lebih kurang shoping kat petaling street yg ada sekarang nie.... cuma x ader gerai tepi jalan je..... aku x shoping banyak coz x ader apa yang menarik kat sini... hu.hu...
banyak barang x halal drp halal....
x tahu lah betul atau tidak... orang kata ni masjid dulu now dah jadi church.....klu tengok betul ader sikit seni bina islam sikit dan yang lain dah tukar...cantikan...
pose jap dgn duta malaysia...ni masa melawat rumah duta malaysia kat spain.... aku rasa duta ni yang paling muda yang aku kenal drp banyak duta yang aku jumpa... dia baik sangat....
artistana istana budaya yang mengadakan persembahan di spain @ zaragoza..( merdeka )

No comments: