Sunday, July 12, 2009

Happy Birthday 24

Alamak klu ikut dalam pic hu.hu. making lama usia makn menigkat.... masa ni umur aku dah masuk 24 tahun waktu ni bertarikh 13.08.2008... but peragai masih x berubah he.he... thank pada housemate abg ejam ...member2 rapat yang datang dan paling x lupa org yang tersayang yang celebrate birthday aku....dgn bertema serba putih walaupun simple but yang penting meriahkan x gitew..harapan aku pada tahun ni moga pada tahu nie aku murah rezeki dan panjang umur
amim....
yang ni abg ejam housemate aku gak.... dia yang handle bahagian makan.... thank abg semua sedap2 belaka.

ni angah my housemate dia yang rancang buat birthday nie......

siap ader photergrafer lagi nama dia adi dialah photografer for that day.. macam nak buat majlis kahwin pulak....
thank dear byk juga yg cantik dia tangkap...


Adi dan farid officemate lama pon join birthday aku..


Ha yang ni nama dia roslan dia member aku sewaktu aku sekolah lagi.. dah lama juga aku kenal dia.... so susah senang kita orang selalu bersama dan kongsi minat yang sama.....ha.ha
x sangka dia datang meraihkah birthday aku jauh tau rumah dia nak datang sini...... love u dear..mauh.mah
stop jap ni kita citer pulak makanan pada hari tu...
banyak yang sponsor daripada beli..
thank pada yang sponsor...


kek coklet s.he.he yag nie memang paling aku suka..... di sponsor oleh housemate dan org tersayang he.he

yummy.. buah-buahan segar dan menyelerakan

roti jala didatang khas dari negeri cik siti wan kembang... yg ni sponsor by mizie...... x tahulah dia buat pukul berapa.. coz dia balik keje kul 5.. majlis start kul 8.... terorr pompuan niee....


food of the day he.he.he masakan tradisional sponcor by abg ascee catering....................

selamat menjamu selera....he.he.he... klu bak pasal makan member aku memang x ingat dunia...
semua kuat makan... x kiralah lelaki tau pun perempuan semua sama.... yang pelik dia orang makan banyak mana pun tetap sama figure diaorang....


yang ini member rapat waktu keje kat tempat lama.... yang belah kiri tu aien. tengah kak ana... but yang paling tepi intan liana.... kira diaorang ni tempat simpan rahsia lah..

makan jagan x makan.... nasib baik makan cukup waktu tu....klu x memmmm x tahu nak buat apa..
tak tahu lah apa yg di menungkan si adi dan kakak ana tu....
orang nak happy2 di termenung pulak....


member opis datang meraikannya beramai2........ sedap semua makan pizza... he.he n sempat pose lagi dgn pizza yang di makan.

No comments: